Suplimentele de calciu pot duce la infarct

de Alina Grecu

Vineri, 30 iulie 2010

Mai citeste

Suplimentele alimentare cu calciu la care se apelează pentru combaterea osteoporozei ar putea duce la o creştere a riscului de infarct. Acestea sunt rezultatele unui studiu realizat de cercetătorii americani şi neozeelandezi şi publicat în British Medical Journal. Potrivit datelor, administrarea de comprimate de calciu este asociată cu o creştere a riscului de maladii cardiace cu 25-30%. Studiul nu a evidenţiat, însă, o creştere semnificativă a mortalităţii.

Creşterea riscului cardiac este independentă de vârstă, sex şi tipul suplimentului de calciu. În schimb, alimentele bogate în calciu nu sunt asociate cu un risc sporit de apariţie a unor maladii cardiovasculare. Suplimentele cu calciu sunt, în plus, puţin eficiente în prevenirea fracturilor osoase şi nu reduc mortalitatea.

320 afisari

Opiniile cititorilor:

Adauga comentariul

Adauga Comentariu:

 
 


Termeni si conditii Publicitate Sitemap Contact
©2009 Adevărul Holding. Toate drepturile rezervate.