Studiu

Pauzele de cafea îmbunătăţesc memoria

de Daniela Căpăţână

Vineri, 5 februarie 2010

Mai citeste

Cei care se opresc din lucru câteva minute pentru o pauză de cafea au o memorie mai bună faţă de persoanele care muncesc fără oprire.

Aceasta este concluzia la care au ajuns oamenii de ştiinţă de la Universitatea din New York, Statele Unite. Ei au descoperit în urma unui studiu că nu numai respectarea orelor de somn ajută creierul să reţină informaţii şi să funcţioneze mai bine, ci şi pauzele scurte în timpul zilei de lucru. În timpul momentelor de odihnă, creierul lucrează pentru „sedimentarea” informaţiei adunate peste zi.

252 afisari

Opiniile cititorilor:

Adauga comentariul

Adauga Comentariu:

 
 


Termeni si conditii Publicitate Sitemap Contact
©2009 Adevărul Holding. Toate drepturile rezervate.
Adevarul Adevarul de seara Adevarul Sporturi Expert imobiliar Literar artistic Adevarul Sanatate TV Adevarul de duminica Filmele Adevarul
Colectia Adevarul Biblioteca Adevarul Forbes Adevarul TV Blik Click! Click TV! Click de duminica Click pentru femei Dilema Veche Dilemateca