News

spacer
Excesul de fructoză creşte tensiunea

Excesul de fructoză creşte tensiunea

Fructoza, fie cea provenită din unele alimente, fie cea consumată ca îndulcitor, poate creşte nivelul tensiunii arteriale, se arată într-un studiu al cercetătorilor americani apărut în Jurnalul Societăţii Americane de Nefrologie. Specialiştii au analizat dieta a 4.528 de persoane, care au fost chestionate în legătură cu consumul de produse care conţin fructoză, precum sucurile de fructe, produsele de patiserie şi bomboanele, toate acestea conţinând fructoză. Astfel s-a observat că persoanele care consumă în jur de 74 de grame de fructoză zilnic (cantitate conţinută de două sticle cu suc) au un risc cu până la 77% de a face hipertensiune... Citeste articolul
  • Conferinţa Naţională «Bebe sănătos»

    Conferinţa Naţională «Bebe sănătos»

    Pentru prima dată, părinţii şi viitorii părinţi au ocazia să adreseze direct întrebări unora dintre cei mai renumiţi medici ginecologi, pediatri, nutriţionişti, psihologi şi avocaţi şi să afle cele mai... citeste articolul

  • Acidul folic regenerează celulele nervoase

    Acidul folic regenerează celulele nervoase

    O echipă de cercetători de la Universitatea din Wisconsin, Statele Unite, a observat că acidul folic (numit şi folat sau vitamina B9) poate duce la vindecarea persoanelor are au suferit leziuni ale creierului sau... citeste articolul

  • Persoanele cu colesterolul mare sunt mai vesele

    Persoanele cu colesterolul mare sunt mai vesele

    Persoanele care au colesterolul mare au un risc mai redus de a dezvolta depresie şi anxietate şi sunt mai vesele, arată cele mai noi studii. Cercetările au fost făcute pe femei cu vârsta cuprinsă între 18 şi... citeste articolul

  • Cafeina creşte rezistenţa fizică

    Cafeina creşte rezistenţa fizică

    Atleţii care urmează să participe la un maraton îşi pot mări rezistenţa cu ajutorul cafelei sau a tabletelor de cofeină, potrivit unui studiu al specialiştilor britanici de la Universitatea din Coventry.... citeste articolul


Termeni si conditii Publicitate Sitemap Contact
©2009 Adevărul Holding. Toate drepturile rezervate.