News


Fumătorii care includ în dieta zilnică legume şi fructe, mai ales pe acelea cu betacaroten şi licopen (roşii, morcovi, piersici, spanac, ardei graşi), au şanse mari de a-şi reduce riscul de a fi...

Cancerelel mamar, bucal şi de pancreas ar putea fi depistate în curând prin simpla testare a salivei. Noua metodă de diagnostic a fost creată de cercetătorii japonezi şi americani de la Universitatea...

Femeilor însărcinate ar trebui să li se administreze zilnic vitamina D pentru a creşte şansele de supravieţuire ale fătului. Aceasta este concluzia cercetătorilor de la Institutul pentru Sănătatea Copilului...

Tot mai multe persoane nu se pot desprinde în concediu de treburile de la serviciu, sunt stresate şi nu se pot odihni cum trebuie din cauza avansării tehnologiei care uşurează accesul la internet şi la e-mail...
