News

spacer
Sucurile cu cofeină şi îndulcitori cauzează probleme musculare

Sucurile cu cofeină şi îndulcitori cauzează...

Persoanele care beau, zilnic, litri de sucuri pe bază de cofeină şi îndulcitori riscă să aibă probleme musculare şi chiar cardiovasculare grave, din cauza scăderii nivelului de potasiu din sânge, susţin cercetătorii greci. Conform studiului realizat de ei, hipocalcemia cronică, caracterizată de nivelul scăzut al potasiului în sânge, poate fi provocată de consumul de băuturi pe bază de cofeină, îndulcite. Scăderea nivelului de potasiu are efecte secundare precum slăbiciune musculară, crampe, palpitaţii sau leşinuri, iar într-o fază avansată, paralizie. Studiul a constat în analizarea unor pacienţi care beau între doi şi nouă litri de... Citeste articolul
  • Una din patru persoane îşi acoperă gura când strănută

    Una din patru persoane îşi acoperă gura când strănută

    Doar una din patru persoane îşi acoperă nasul şi gura atunci când tuşeşte sau când strănută. Concluzia aparţine cercetătorilor de la Universitatea Otago din Noua Zeelandă, în urma unor studii realizate... citeste articolul

  • Târg de produse naturale «Bio Living»

    Târg de produse naturale «Bio Living»

    Dacă eşti în căutare de produse bio, află că începând de vineri, 16 iulie, şi până duminică, de la ora 10:00, la complexul comercial Băneasa Shopping City se va desfăşura „Bio Living Fair 2010... citeste articolul

  • Ketchupul organic combate ateroscleroza

    Ketchupul organic combate ateroscleroza

    Licopenul, un antioxidant foarte puternic care se găseşte în ketchup, reduce foarte mult riscul de ateroscleroză. Aceasta este concluzia unui studiu efectuat de Departamentul de Agricultură al Statelor Unite.... citeste articolul

  • Vitaminele D şi E, bune pentru creier

    Vitaminele D şi E, bune pentru creier

    Persoanele cu carenţe de vitamina D au un risc de trei ori mai mare de a dezvolta maladia Parkinson la vârsta a treia, potrivit cercetătorilor de la Institutul Naţional de Sănătate din Finlanda. Vitamina D,... citeste articolul


Termeni si conditii Publicitate Sitemap Contact
©2009 Adevărul Holding. Toate drepturile rezervate.