Stil de viata&dieta / Ingrijire »

VIDEO: Măreşte-ţi sânii urmând 3 paşi simpli

Autor: Rebeca Sotir | 30 iulie, 11:05 | 0 comentarii | 3300 vizualizari

Nu esti mulţumită de mărimea bustului tău? Dacă da, atunci trebuie să știi că unele trucuri simple pe care le poți pune ușor în practică te pot ajuta mai mult decât crezi. Îți prezentăm în rândurile de mai jos doar câteva dintre ele!


Sutienul cu burete nu mai este o soluţie, nici operaţiile estetice foarte costisitoare şi care, pe deasupra, îţi pot pune şi sănătatea în pericol. Poți avea sâni mai fermi chiar și cu o măsură mai mare dacă respecți câteva reguli simple. Pentru asta nu este nevoie de nicio operaţie sau de vreo cremă miraculoasă. Secretul constă în consumarea unor alimente, exerciţiile speciale şi masaj care vor stimula creşterea sânilor.

Consumă cât mai mult mărar

Cu siguranţă ai auzit măcar o dată despre proprietăţile miraculoase ale mărarului asupra sănătăţii. După mai multe studii, nutriţioniştii au ajuns la concluzia că o cură cu pulbere sau cu tinctură din seminţe de mărar, urmată timp de 20 de zile, favorizează creşterea sânilor, pe care-i remodelează şi cărora le accentuează fermitatea.

Frunzele de mărar conţin mici cantităţi de estrogen. Hormonul încetineşte procesul de îmbătrânire, face pielea frumoasă, ajută la creşterea naturală şi armonioasă a sânilor, reglează ciclul menstrual şi estompează simptomele menopauzei. Aşadar, primul pas este să te apuci serios de mâncat mărar, de câte ori vei avea ocazia, iar rezulatatele nu vor întârzia să apară.

Nu uita de exerciţiile zilnice

Pentru creşterea şi mai ales fermitatea sânilor va trebui sa-ţi rezervi zilnic câte10 minute în care să efectuezi câteva exerciţii foarte eficiente.

1.    Poţi începe prin a-ţi alătura mâinile la nivelul pieptului ţinând palmele lipite în poziţie verticală. Acum foloseşte-ţi forţa şi împinge palmele, în timp ce-ţi încordezi muşchii. Vei simţi pe loc cum muşchii de la nivelul sânilor se contractă, iar pe parcurs vei observa schimbări radicale. Repetă această mişcare timp de 5 minute.
2.    În cele 5 minute rămase este recomandat un exerciţiu care constă în folosirea unor gantere. Ţine în ambele mâini câte o ganteră la nivelul şoldurilor. Acum ridică pe rând, începând cu mâna dreaptă, până ce ganterele ajung la nivelul capului. Repetă exerciţiul timp de 5 minute.

10 minute de masaj înainte de culcare

Ultimul pas este şi cel mai plăcut deoarece implică relaxare. Înainte de culcare, în timp ce stai întinsă în pat, masează-ţi sânii făcând mişcări circulare. Masajul îmbunătăţeşte circulaţia sângelui şi conferă fermitate pielii.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »