Stil de viata&dieta / Fitness »

VIDEO Click!Sănătate te provoacă să fii activ la birou

Autor: Ramona Liță | 03 noiembrie, 12:00 | 1 comentariu | 1176 vizualizari

Click!Sănătate te invită să faci mișcare chiar și atunci când ești la birou. Bucură-te de o viață sănătoasă și frumoasă inclusiv când muncești!


Nu există „nu am timp” și nici „nu pot” ! Sănătatea ar trebui să fie prima ta prioritate în viață, astfel că te provocăm să faci mișcare ori de câte ori ai ocazia, și să descoperi ce înseamnă o viață sănătoasă într-un corp sănătos.

Nu ai o sală o sport aproape de casă sau nu ai găsit un instructor care să te motiveze, nu e nici o problemă.

Oriunde te-ai afla vom încerca să îți aducem beneficiile sportului mai aproape de tine.

Chiar și la birou poți avea grijă de sănătatea ta.

Este recunoscut faptul că munca la calculator poate avea efecte nefaste asupra sănătății tale, afectându-ți ochii, coloana și implicit circulația sangvină.

Află care sunt cele mai utile accesorii pentru a face sport acasă AICI

Înlocuiește-ți scaunul de biroul

Îmbină mereu utilul cu plăcutul!

Alege să îți achiziționezi o minge de fitball pe care să o folosești pe post de scaun. Ai grijă să alegi dimensiunea potrivită ție și bucură-te de avantajele ei.

Care sunt acestea?

Considerată ca fiind un miracol elvețian este  un stimulator universal al mușchilor, fapt ce îți oferă posibilitatea de a face mai multe mișcări simultan pentru a-ți menține sănătatea.

Dacă faci exerciții cu această minge în mod regulat vei căpăta o flexibilitate mai bună și vei reuși să îți coordonezi mișcările într-un mod mult mai corect.

Nu mai spunem și faptul că vei lucra mai multe grupe de mușchi în același timp, aspect destul de important de altfel.

Iată în acest video cât de simplu este. Am provocat o colegă să renunțe la banalul scaun ce îi cauza dureri de spate la finalul zilei de lucru.

Astfel din poziția șezut, ținând spatele drept încearcă să te ridici fără a scăpa mingea. Încordează abdomenul, fesierii și nu uita să respiri.

Sănătate, veselie și mișcare

Întotdeauna în doi este mai ușor!  Așa sună o vorbă din popor, extrem de adevărată.

Nu te gândi că cei din jurul tău vor crede că ești ciudat sau că ai lua-o razna. Deși inițial provocarea a fost lansată unei colege, spiritul de joacă a mai făcut o „victimă” astfel că am descoperit împreună ce înseamnă să îmbini utilul cu plăcutul, să te bucuri de lucrurile simple și în același timp să faci mișcare ori de câte ori ai ocazia.

Mai precizăm faptul că exercițiile realizate cu ajutorul mingei de fitball ajută la normalizarea circulației sangvine în întreg organismul, astfel că vei combate cu succes efectele neplăcute ale sedimentarismului.

Vei observa că durerile de spate se vor diminua, starea ta de spirit va fi mult mai bună pe tot parcursul zilei, vei uita de stres, depresie, anxietate sau apatie într-un mod extrem de simplu, frumos și sănătos.

Astfel, precum în video-ul de mai jos, găsește o colegă sau un coleg cu care să lucrezi. Așează-te cu spatele pe minge, sprijină-ți picioarele de picioarele lui/ei și în timp ce tu execuți exercițiul abdominal, respectivul/a efectuează o genoflexiune. Apoi puteți schimba rolurile.

Combate stresul în joacă!

Te-ai săturat până peste cap de termenele limită și ai vrea să evadezi? Atunci redescoperă copilul din tine și ajută-l să beneficieze de o veritabilă porție de sănătate.

Îți vom aduce în prim plan câte un accesoriu sportiv cu care să poți evada chiar și pentru câteva minute din toată agitația de la serviciu.

Mingea de fitball o poți folosi în foarte multe combinații astfel încât să îți lucrezi musculatura, mintea și să poți avea un randament corespunzător la servici.

Este dovedit științific faptul că o stare de dispoziție pozitivă nu face altceva decât să te ajute să te bucuri de absolut orice ai în jur.

Dacă durerile de spate au început să apară, așează-te cu burta pe mingea de fitball, ținând picioarele fixe rulează corpul înainte și înapoi precum în video-ul de mai jos. Îți vei relaxa musculatura spatelui, vei întări musculatura abdominală și cea a picioarelor.

Pentru final, colega noastră Mirela promite ca în fiecare vineri să vă aștepte cu alte exerciții pentru a vă motiva să faceți sport și să vă bucurați de sănătate. Având o minge de fitball pe post de scaun poți ricând să execuți o genuflexiune, sau mai bine zis serii de genuflexiuni pentru a-ți lucra msculatura picioarelor.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Marius | 05 noiembrie 2017, 09:46
Oferta noua pentru anul 2017. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la una dintre adresele de email ale departamentului de informatii: [email protected]
Adauga un comentariu »