Stil de viata&dieta / Nutritie »

VIDEO: 5 alimente care previn căderea părului

Autor: E.D. | 28 august, 08:20 | 0 comentarii | 5567 vizualizari

Căderea excesivă a părului poate fi prevenită cu ajutorul unor remedii naturale și prin consumarea alimentelor potrivite. Iată din ce alimente îți poți lua cele mai importante vitamine care mențin rezistența firului de păr.


Nucile

Acizii grași sunt nutrienți importanți pentru sănătatea podoabei capilare. Nucile se numără printre alimentele care conțin din plin acizi grași, așadar include-le în dieta de zi cu zi. Aceste grăsimi “bune”au proprietăți antiinflamatorii și ajută la întărirea firului de păr. De asemenea, nucile conțin seleniu și biotină, alți doi nutrienți importanți pentru menținera frumuseții și sănătății părului.

Legumele cu frunze verzi

Legumele cu frunze verzi, precum spanac, nap și sfeclă mangold oferă organismului vitaminele A și C, care stimulează foliculii de păr să secrete sebum. De asemenea, legumele cu frunze verzi conțin biotină, calciu și fier.

Ouăle

Ouăle sunt o sursă excelentă de proteine de calitate. De asemenea, ouăle conțin aminoacizi, vitamina B12, biotină, calciu și fier. În plus, gălbenușul conține vitaminele A, D și E, care mențin părul rezistent și strălucitor.  

Fructele de mare

Consumul constant de fructe de mare oferă organismului vitaminele B12 și D,  zinc, fier, seleniu și acizi grași Omega-3. Împreună, acești nutrienți redau strălucirea podoabei capilare, întăresc firul de păr și previn căderea excesivă a părului.

Stafidele

Stafidele sunt o sursă bună de fier, mineral care este esențial pentru buna circulație a sângelui în întreg organismul. Creșterea fluxului sanguin la nivelul capului este extrem de importantă pentru creșterea părului rezistent, deoarece stimulează foliculii de păr. Stafidele conțin, de asemenea, vitamina C, care îmbunătățește absorția fierului în organism.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »