Stil de viata&dieta / Ingrijire »

Uleiul de cânepă îți revitalizează pielea și părul

Autor: Daniela Purcaru | 28 iulie, 11:30 | 0 comentarii | 541 vizualizari

Descoperă proprietățile curative ale cânepei medicinale! Poate nu știai, dar uleiul de cânepă cânepă hidratează părul și pielea, iar semințele ei conțin magneziu și proteine bune în perioadele solicitante.


Beneficiile uleiului de cânepă sunt legate de compoziția lui bogată în aminoacizi esențiali cu efect anticancer.

Acizilor grași Omega-3 și Omega-6 li se datorează efectele extraordinare ale acestui ulei pentru piele și păr.

Un masaj cu ulei de cânepă întărește firele de păr, redă fermitatea, hidratează și estompează ridurile tenului, prevenind boli ca dermatita, eczema, acnea, uscarea excesivă.

Găsești uleiul de cânepă și sub formă de capsule, util pentru îmbunătățirea capacității de concentrare, scăderea colesterolului, prevenirea cheagurilor de sânge.

E indicat să le iei de 3 ori pe zi, după mese, timp de o lună.

Te-ar mai putea interesa: Topul uleiurilor cu puteri vindecătoare

Semințele, indicate la menopauză

În semințe se găsesc acizi grași Omega-3 și Omega-6, care te protejează de boli de inimă și inflamatorii. Acest leac are și un gust plăcut, asemănător nucii, prin urmare semințele pot fi adăugate în salate, prăjituri, peste iaurtul cu cereale integrale, în pâinea făcută de tine.

Sunt de ajuns 2 linguri pe zi pentru a alina durerile menstruale, neplăcerile dinaintea menstruației și pe cele ale menopauzei, deoarece conțin acid gamma-linoleic. În plus,  semințele decorticate au un indice glicemic mic, puțini carbohidrați și elemente nutritive importante (vitamine B, E), motive pentru care sunt recomandate în diabet.

Citește și: Ce semințe îți protejează sănătatea

Pulberea de cânepă, înlocuitor al surselor de proteine animale

Spre deosebire de proteinele de soia, cele procurate din cânepă sunt mai ușor de digerat, pentru că nu conțin inhibitori ai enzimelor care degradează proteinele. De aceea, nu provoacă balonare sau gaze stomacale. Proteina din cânepă poate veni în completarea surselor obișnuite - carnea, laptele, brânzeturile, ouăle.

Pulberea proteică a acestei plante, numită și făină proteică, este și un bun substitut al surselor de proteine animale, mai ales că nu are potențial alergen. Arde grăsimile, întărește imunitatea și curăță ficatul de toxine. 2-4 linguri de pulbere pe zi îți asigură necesarul zilnic de proteine (1g/kg corp). Se pot lua cu fructe sau lactate.
 

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »