Stil de viata&dieta / Fitness »

Tu știi ce greșeli faci când alergi pe bandă?

Autor: Ramona Liță | 12 ianuarie, 16:00 | 0 comentarii | 1489 vizualizari

Vremea deloc plăcută de afară te face să mergi mai des la sală decât în parc. Nu este un lucru rău, însă alergatul pe bandă la sală te expune la câteva greșeli de care ar fi bine să ții cont pe viitor.


Mersul la sală poate fi o activitate destul de relaxantă uneori, însă chiar și așa, nu te lăsa pe o ureche și evită instalarea rutinei sau să ajungi să mergi la sală doar pentru a socializa.

Dacă ai un aparat preferat, și acela este exact banda de alergat, atunci știi că ea reprezintă zona ta de confort. Iar pentru a avea rezultate trebuie să ieși din această zonă.

Transformi antrenamentul în rutină

Rezultatele știi foarte bine că se văd în timp, dacă ești perseverent și dacă îți vei solicita trupul la capacitatea maximă astfel încât să ardă suficiente calorii.

Astfel că ai nevoie de exerciții de tip cardio, acestea te vor ajuta să crești rezistența la efort, să te menții în formă și să te remodelezi.

Deci nu te duce la sală doar pentru a alerga pe bandă, combină banda cu ore de aerobic sau fitness, dans ori înot.

Nu ajustezi corect înclinația benzii

De fiecare dată când vrei să alergi pe bandă alege să mărești înclinația acesteia cu 1% mai mult față de data trecută. În felul acesta banda va fi mereu o provocare pentru corpul tău, vei arde mai multe calorii de fiecare dată și vei slăbi mult mai repede și mai frumos.

Un secret al acestui truc este acela că fiind mai înclinată banda, vei evita accidentarea picioarelor la nivelul tibiei.

Încearcă să ai tot timpul o poziție naturală și relaxată atunci când alergi pe bandă. În felul acesta îi vei face un mare bine corpului tău, evitând durerile lombare sau cervicale ulterioare.

Află care sunt motivele pentru care este bine să faci cycling AICI

Nu ții cont de alimentație

Cea mai mare greșeală pe care o poți face este să consideri că dacă mergi la sală și faci mișcare zilnică poți să mănânci orice, oricât și la orice oră.

Alimentația sănătoasă trebuie să fie în permanență compusă din fibre, proteine și multă apă pentru a ajuta primele două componente să sprijine buna funcționare a tuturor sistemelor organismului.

Nu compara niciodată timpul petrecut în parc alergând cu cel de pe bandă, deoarece în aer liber este mult mai greu să alergi, astfel că pentru a echivala un 5 minute de parc în incinta sălii, ar trebui să alergi 10 minute pe bandă.

Și asta pentru că în aer liber mișcarea făcută este mult mai solicitantă pentru corp, intervine rezistența opusă de vânt, de terenul ce nu este perfect nivelat și de nivelul de oxigen inhalat.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »