Stil de viata&dieta / Fitness »

Sportul şi curele de slăbire

12 martie, 10:50 | 0 comentarii | 2254 vizualizari

Se ştie deja că înfometarea nu ajută la pierderea kilogramelor. Dietele trebuie susţinute cu un program de exerciţii fizice.


Cea mai bună metodă de slăbit este să mănânci sănătos şi să să faci sport. Exerciţiile te vor ajuta să arzi calorii, să-ţi întăreşti musculatura şi, în cazul în care e nevoie să slăbeşti multe kilograme, pielea nu va „atârna” în mod dizgraţios.

Mersul pe bicicletă

Este un exerciţiu uşor şi foarte eficient în arderea caloriilor. Într-o jumătate de oră poţi arde 235 de calorii dacă pedalezi cu aproximativ 20 km/oră. Avantajul acestui tip de exerciţiu este că îl poţi face şi acasă, chiar dacă a trecut anotimpul plimbărilor prin parc, folosind o bicicletă medicinală.

Jogging

Este unul dintre cele mai eficiente moduri de tonifiere a musculaturii şi scădere în greutate. Are efecte pozitive asupra inimii, plămânilor, circulaţiei sanguine. Poate fi practicat în orice anotimp şi nu te costă nimic. Ai nevoie doar de o pereche de încălţări comode, şosete de bumbac şi echipament adecvat vremii.

Înot

Dă rezultate spectaculoase după primele şedinţe, fiind mai eficient în arderea caloriile decât alergarea. Dezavantajul este că nu toate localităţile dispun de bazine de înot şi costurile sunt destul de mari.

Trucuri pentru reuşită

Nu-ţi da sufletul în primele zile de antrenament. Începe treptat, de exemplu cu mersul pe jos, şi abia după aceea la sală sau alergat. Eviţi şi febra musculară şi nu-ţi pierzi entuziasmul. Fixează-ţi zilele în care vei face sport şi respectă-le cu sfinţenie. Calculează câte calorii arzi la fiecare antrenament şi vei vedea câte se adună într-un an. O motivaţie mai bună nici că există!

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »