Sanatatea ta / Ce te doare »

Sfaturi inedite pentru a-ți menține longevitatea

Autor: Cristina Popescu | 09 martie, 08:05 | 1 comentariu | 422 vizualizari

Îmbătrânirea este inevitabilă și o ,,stare'' de care ne temem cu toții, însă putem lua măsuri pentru a preveni efectele negative ale înaintării în vârstă.


De altfel, există o serie de lucruri pe care le putem face pentru a ne asigura un stil de viață cât mai sănătos posibil. Iată, așadar, câteva sfaturi inedite pentru viață lungă!

Adoptă un regim de viață sănătos

Adoptarea unei diete preponderent vegetariene și praticarea de yoga zi de zi au fost asociate cu o durată mai lungă de viață.

Fă mișcare de trei ori pe săptămână

Una dintre cele mai eficiente modalități de a preveni îmbătrânirea este să faci sport de cel puțin trei ori pe săptămână, susține geneticianul Tim Spector de la King’s College, Londra. Activitatea fizică este importantă pentru fiziz cât și pentru a preveni îmbătrânirea mentală.
În plus, sportul întărește musculatura și oasele, care se deteriorează pe măsură ce înaintăm în vârstă.

Consumă sos de roșii și salsa

În 2012, o echipă de cercetători de la Universitatea Newcastle din Marea Britanie a descoperit că consumul a cinci linguri de produse pe bază de roșii zilnic ar putea stimula producția de colagen natural a pielii în numai cinci săptămâni, crescând astfel și protecția împotriva razelor UV. Acest lucru se datorează licopenului, un antioxidant puternic care se găsește în roșii.

Ai grijă de sănătatea inimii după 45 de ani

Înainte de menopauză, estrogenul are un efect de protecție împotriva bolilor de inimă la femei. Însă, scăderea nivelului de estrogen nu este singurul motiv pentru care femeile se confruntă cu un risc mai mare de boli de inimă după menopauză. Tensiunea arterială și consumul de grăsimi nesănătoase sunt factori care pot crește nivelul de colesterol rău.

Consumă grăsimi sănătoase

Consumul de grăsimi sănătoase este esențial pentru o alimentație echilibrată. Grăsimile sănătoase le includ pe cele monosaturate, care se găsesc în avocado, migdale, caju și uleiuri de gătit realizate din plante sau floarea-soarelui, cum ar fi cel de canola, soia, măsline sau arahide.
Include de asemenea în alimentația ta grăsimile cu Omega 6, cum ar fi peștele, semințele de susan, semințele de in și de floarea-soarelui sau nucile.

Scorțișoara, un condiment cu calități nebănuite

Studii recente arată că scorțișoara, mai exact o linguriță de scorțișoară consumată zilnic, ține sub control nivelul de zahăr din sânge în cazul persoanelor cu diabet de tip 2 și elimină pofta de dulce pe tot parcursul zilei.

Fii optimist

Unul dintre cele mai bune ,,medicamente'' este atitudinea pozitivă, astfel că modul în care ne gestionăm gândurile și sentimentele este extrem de important. De asemenea, cercetări similare au constatat că persoanele care simt că au un scop in viață sunt mai fericite și trăiesc mai mult.

Somn de calitate

Cercetătorii de la Scripps Clinic Sleep Center din California au descoperit că americanii care domeau între 6.5 și 7.5 ore pe noapte au trăit cel mai mult.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Negru Vasilica | 09 martie 2016, 08:07
Usor de castigat! Esti dornic sa castigi mai multi bani? Iti doresti chiar independenta financiara? Alatura-te acum echipei noastre si invata pas cu pas procedura simpla prin care poti ajunge la castiguri chiar si din prima luna, fara sa fie nevoie sa recrutezi oameni in retele, fara multe batai de cap! Trebuie doar sa ma contactezi cat mai repede la adresa mea de email:vasilica.negru@yahoo.com
Adauga un comentariu »