Actualitate »

Postul ar putea ajuta la combaterea cancerului

Autor: Alina Corneanu | 09 februarie, 12:05 | 0 comentarii | 308 vizualizari

Persoanele care obişnuiesc să nu mănânce pentru perioade scurte de timp pot ajuta astfel la combaterea cancerului şi la creşterea eficienţei tratamentelor medicamentoase, conform unui studiu recent.

Rezultatele cercetării au arătat că postul încetineşte creşterea şi răspândirea tumorilor, fiind de folos în vindecarea unor tipuri de cancer.

Recentul studiu, publicat în Jurnalul de Medicină Translaţională şi Ştiinţă, a arătat că celulele răspund diferit la stresul provocat de perioada postului, faţă de celulele normale.

,,De fapt, celulele canceroase încearcă să compenseze într-un fel toate aceste lucruri care lipsesc din sânge, după o perioadă în care persoana mănâncă mai puţin. Cel mai indicat este ca fiecare pacient care este diagnosticat cu cancer să întrebe medicul oncolog dacă postul în perioada şedinţelor de chimioterapie este indicat”, a afirmat Valter Longo, conducătorul studiului, de la Universitatea de Sud din California, SUA.

Pentru a vedea care sunt efectele postului asupra celulelor cancerose, cercetătorii au realizat cercetările asupra cobailor. Aproape în fiecare caz, postul combiant cu chimioterapia a făcut ca tratamentul să fie mai eficient.   

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »


Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android