Psiho / Dezvoltare personala »

Planuri pentru noul an la care nu vei renunța

Autor: Daniela Purcaru | 03 ianuarie, 16:00 | 1 comentariu | 794 vizualizari

La fiecare început de an ne propunem să facem mai multe pentru a ne păstra sănătatea și a fi într-o formă cât mai bună. Cu ajutorul câtorva trucuri simple, nu te vei dezamăgi la finalul anului.


Pe măsură ce lunile trec și te îndepărtezi de entuziasmul primelor zile din an, regulile sănătoase pe care ți le-ai impus devin tot mai greu de ținut. Din start, e important să eviți să-ți propui scopuri greu de atins sau de controlat: să slăbești, să renunți la fumat, să scapi de stres. Pașii mici sunt mai ușor de făcut.



Mâncatul lent, fără distrageri

În loc să-ți stabilești să slăbești un anumit număr de kilograme gândește-te să mănânci cu mai multă grijă, să mesteci cu atenție, în liniște, fără să fii distras de televizor, mobil sau laptop. Este o schimbare simplă, dar de o importanță mare pentru a-ți recâștiga echilibrul și pentru a-ți reduce pofta de mâncare. Nici nu trebuie să renunți la ceea ce-ți face plăcere, pentru că vei mânca mai puțin, cu mai multă băgare de seamă. Fiind atent la ceea ce mănânci reușești să fii mai satisfăcut.

Aceleași ore de culcare și trezire

Ora la care te așezi în pat seara pentru somn și cea la care te trezești pot părea niște detalii fără prea mare importanță. De fapt, dacă vrei să faci față mai bine stresului și să combați oboseala, nervozitatea obișnuite în sezonul rece mai ales, când duci lipsă de lumină naturală, încearcă să adormi la aproximativ aceeași oră și să te trezești la oră fixă.

Află cum te poate îmbolnăvi somnul insuficient AICI

Alege-ți un tip de sport care să te amuze

Sunt mulți care-și fac abonament la o sală de sport și, în timp, își dau seama că respectarea programului devine o corvoadă. Pentru a nu ajunge să renunți cu totul la ideea de aface sport, alege un tip de mișcare care să-ți facă plăcere, să te și amuze nu doar să te ajute să slăbești sau să te menții în formă.

Renunțarea la zahăr treptat

Dulciurile, zahărul adăugat în băuturile calde, sucuri naturale sau cel ascuns, din pâine sau alte produse alimentare te duc în prag de diabet zaharat, obezitate sau boli de inimă. Renunțarea la zahăr nu este ceva ce poți face peste noapte, de aceea e mai bine să-ți propui să-l elimini treptat. Bea ceaiurile și cafeaua neîndulcite, păstrează o singură gustare care conține dulciuri pe zi, apoi la 2 zile. Cu timpul, vei realiza că nu mai simți nevoia să mănânci dulce.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Lupsa | 05 ianuarie 2017, 11:54
Oferta serioasa: oportunitate de castig. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Cereti acum detalii la adresa de email a unuia dintre coordonatorii echipei noastre:[email protected]
Adauga un comentariu »