Stil de viata&dieta / Nutritie »

3 motive să consumi cartofi

17 mai, 13:10 | 0 comentarii

Cartoful este o sursă extraordinară de nutrienţi, vitamine şi minerale şi este mult mai benefic pentru organism decât broccoli, sfecla, bananele, nucile şi avocado, conform unui studiu al unor...

Afla mai multe

Sex planner

Calculeaza-ti perioada fertila

Calculeaza »

Indicele de masa corporala

Ai o greutate normala?

Calculeaza »

Clinici din tara

Vezi clinicile din orasul tau:

Vezi toate clinicile »

Băuturile acidulate afectează creierul. Află cum!

17-05, 12:40 | 0 comentarii

Băuturile acidulate bogate în fructoză au un efect negativ asupra creierului, potrivit unui studiu realizat recent. Citeşte

Ce să mănânci ca să ai un somn liniștit

16-05, 11:35 | 0 comentarii

Stresul, anxietatea, grijile, alimentele grele consumate seara târziu- toate îți pot sabota somnul. De aceea, iată câteva alimente care îți vin în ajutor. Citeşte

De ce este bine să consumi cereale integrale

16-05, 10:10 | 0 comentarii

Dintr-o dietă sănătoasă nu trebuie să lipsească cerealele integrale, întrucât sunt o sursă bună de fibre, vitamine și minerale, necesare pentru buna funcționare a organismului. Citeşte

De ce e bine să reducem zahărul din alimentație

14-05, 10:40 | 0 comentarii

Consumul de zahăr are numeroase consecințe asupra organismului. Iată câteva dintre acestea! Citeşte

Află care sunt consecințele aportului redus de fibre!

11-05, 13:15 | 0 comentarii

Fibrele sunt esențiale pentru o bună funcționare a organismului, motiv pentru care ar trebui incluse în dieta de zi cu zi. Specialiștii recomandă consumul a 20-25 de grame de fibre pe zi, pentru... Citeşte

3 beneficii ale uleiului de nucă

11-05, 11:05 | 0 comentarii

Uleiul de nucă are numeroase beneficii asupra organismului, întrucât este bogat în vitamine și minerale. Citeşte

Tu cât lapte bei pe zi?

10-05, 17:10 | 0 comentarii

Ştiai că pentru a ne menţine sănătoşi avem nevoie de 1g de calciu zilnic? Şi că prin consumul a trei pahare de lapte, adică doza zilnică de lapte recomandată, ne asigurăm această doză de calciu? Citeşte

Merele și ceapa previn astuparea vaselor de sânge

10-05, 10:35 | 0 comentarii

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au descoperit că în compoziția merelor, a cepei și a portocalelor există anumite substanțe care împiedică astuparea vaselor de sânge, prevenind... Citeşte

Mănânci prea repede? Iată ce rişti!

09-05, 11:20 | 0 comentarii

Persoanele care mănâncă prea repede își cresc riscul de a suferi de diabet, potrivit unui studiu efectuat de cercetătorii lituanieni. Citeşte

Borşul revigorează organismul

09-05, 09:40 | 0 comentarii

Borşul sau zeama rezultată din macerarea tărâţelor de grâu este un tonic natural ce conţine minerale şi un complex de vitamine B şi C. De aceea, acest aliment folosit de obicei pentru ciorbe, are... Citeşte



Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android