Actualitate »

Nu elimina de tot sarea din dietă!

Autor: Alina Corneanu | 10 noiembrie, 11:30 | 0 comentarii | 354 vizualizari

Lipsa acesteia poate cauza stimularea mai multor substanţe chimice care pot face rău inimii, susţin oamenii de ştiinţă.

Deşi mai multe studii anterioare au arătat că o dietă bogată în sare poate duce la creşterea tensiunii arteriale, cercetătorii de la Universitatea din Copenhaga susţin că eliminarea acesteia complet poate creşte riscul de deces în cazul pacienţilor cu probleme cardiace.

O evaluarea a 67 de studii anteriore, la care au participat peste 40.000 de persoane, a arătat că reducerea cantităţii de sare duce la creşterea cu 2,5% a nivelului colestrolului şi cu 7% a posibilităţii formării cheagurilor de sânge.

Mai mult, persoanele care vor să elimine din alimentaţie sarea ar trebui să renunţe şi la o parte din obiceiuri, precum fumatul, consumul de alcool şi ar trebui să acorde mai multă atenţie greutăţii.

,,Rezultatele cercetării au arătat că nu trebuie eliminată complet sarea din alimentaţie. Reducerea consumului însă ajută la prevenirea atacului cerebral”, a precizat Graham MacGregor, preşedintele ,,Consensus Action on Salt and Health”.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »


Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android