Actualitate »

Mănânci mai puţin, trăieşti mai mult

Autor: Raluca Cocriş | 20 februarie, 12:58 | 0 comentarii | 631 vizualizari

Specialiştii americani au descoperit un fapt care poate ridica multe semne de întrebare: ca să trăieşti mai mult este bine să te înfometezi câteva zile. În felul acesta vei spori activitatea cerebrală şi vei scăpa şi de kilogramele în plus.

Potrivit oamenilor de ştiinţă de la Institutul Naţional de Cercetare împotriva Îmbătrânirii, obiceiul de înfometare este unul benefic pentru organism.

Dacă alternezi zilele în care mănânci cu cele în care nu consumi nimic poţi spori actvitatea creierului şi, bineînţeles, în acelaşi timp poţi slăbi.

Cercetările au fost efectuate pe cobai, cărora le-au fost administrate diete cu un număr mic de calorii, doar pentru a-i ţine în viaţă. După ce au terminat experimentul, oamenii de ştiinţă au constatat că animalelor de laborator au trăit de două ori mai mult.

Dieta săracă în calorii a fost testată apoi şi pe oameni, şi s-a descoperit că regimul protejează inima, sistemul circulator şi acţionează ca un scut pentru creier, protejându-l împotriva bolilor mintale precum Alzheimer.

Cercetările anterioare au arătat că înfometarea pentru câteva zile poate lupta împotriva cancerului.

Experţi de la Unversitatea Hopkins din Baltimore (SUA) explică acest fenomen, dând exemplu animalele care hibernează tot timpul iernii, fără să mănânce în acest timp.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »


Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android