Actualitate »

Legume care îți dezvoltă masa musculară

Autor: Simona Stănoi | 12 februarie, 11:50 | 2 comentarii

Dacă ai optat pentru un regim vegetarian sau pur și simplu obișnuiești să consumi frecvent legume, este necesar să îți iei aportul necesar de proteine, în special dacă mergi la sală.


În timp ce industria suplimentelor alimentare te îndeamnă să îți echilibrezi dieta prin diverse băuturi proteice, care desigur, unele dintre ele dau rezultate, poți uita că pe lângă elemente nutritive importante, legumele te pot ajuta să îți dezvolți masa musculară. Iată care sunt cele mai recomandate!

Legumele cu frunze verzi

Fruntașele din această categorie sunt spanacul și varza kale, deoarece abundă în vitamine și proteine. Le poți consuma sub formă de salată sau le poți folosi în diverse preparate.

Broccoli

Din familia cruciferelor, broccoli este o sursă excelentă de proteine. Totodată, această legumă ajută și la curățarea la nivel celular al ficatului, datorită compușilor de sulf. Pentru a te putea bucura de toate calitățile sale nutritive, este recomandat să îl prepari termic doar foarte puțin, nu mai mult de 2-3 minute.

Citește mai multe pe această temă AICI

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Costica | 12 februarie 2018, 12:29
Selectam moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email [email protected] com
2 Postat de: Lupsa | 14 februarie 2018, 11:29
Oferta speciala munca complet online: cautam persoane capabile sa obtina chiar din prima luna rezultatele pe baza carora sa castige 1500 RON (lei noi) lunar. Oferim contract de comision care va garanteaza plata rezultatelor. Ne gasiti la adresa de email:[email protected]
Adauga un comentariu »