Stil de viata&dieta / Fitness »

Exerciții eficiente pentru picioare

Autor: Alexandra Tudor | 15 martie, 14:20 | 1 comentariu | 3331 vizualizari

Să-ți tonifiezi musculatura picioarelor este un lucru pe care îl poți face în timp, cu ajutorul exercițiilor potrivite. Descoperă în rândurile de mai jos ce exerciții eficiente pentru picioare poți face la tine acasă!


Articole similare:

Exerciții eficiente pentru picioare: podul

Indicat pentru mușchii fesieri și pentru cei de la nivelul coapselor și a gambelor, exercițiul fizic podul te ajută să ai picioare mai suple. Stai cu spatele pe podea, cu genunchii îndoiți și picioarele ușor depărtate.

Ridică ușor posteriorul de pe podea, în timp ce mâinile le ții întinse pe lângă corp. Menține poziția 3-5 secunde, apoi coboară posteriorul. Repetă exercițiul de 20 de ori pe zi.   

Exerciții eficiente pentru picioare: ridicări laterale

Un alt tip de exercițiu fizic care se realizează ușor și care ajută la tonifierea mușchilor de la picioare este cel în care stai culcat pe o parte, cu o mână îți sprijini capul, iar cealaltă o ții pe șold. Ridică piciorul în lateral (atât cât poți), ține posteriorul nemișcat, apoi coboară.

La fel de benefic pentru musculatura picioarelor este dacă realizezi acest exercițiu cu ajutorul unei benzi elastice mai mari. Legi banda în jurul gleznelor și efectuezi forfecarea. Important este să repeți exercițiu pentru fiecare picior de 20 de ori pe zi.   

Exerciții eficiente pentru picioare: fandări în lateral

De ajutor pentru tonifierea picioarelor sunt și exercițiile de tip fandare. Pentru a face corect exercițiul trebuie să stai în poziție verticală, cu mâinile la ceafă și picioarele ușor depărtate.

Încrucișezi un picior în spatele celuilalt și cobori corpul, astfel încât mâna opusă piciorului din față să atingă podeaua (cealaltă rămâne la ceafă). Te ridici și repeți exercițiul, numai că de această dată schimbi piciorul. Indicat este să faci zilnic 20 de astfel de fandări.

Exerciții eficiente pentru picioare: genuflexiuni cu balans

Dintre tipurile de exerciții fizice, genoflexiunile ajută nu numai la dezvoltarea armonioasă a musculaturii picioarelor, ci și previn accidentările și îmbunătățesc mobilitatea. Pentru a efectua corect exercițiul trebuie să stai în poziție verticală, cu picioarele ușor depărtate.

Coboară corpul până atingi podeaua cu palmele, apoi ridică-te și lasă greutatea mai mult pe un picior, în timp ce prinzi glezna (celuilalt picior) cu mâna.

Îți păstrezi poziția câteva secunde, apoi repeți exercițiul, numai că de data aceasta lasă greutatea pe celelalt picior. Indicat este să faci zilnic câte 20 de repetări (să nu uiți de schimbarea piciorului).

Și alte exerciții care te pot ajuta

-    dacă vrei să lucrezi mai mult coapsele, îţi propunem un exeriţiu uşor.  Stai întinsă pe podea, cu faţa în sus, iar mâinile le ţii ăntinse pe lângă corp.

-    ridici bazinul, sprijinindu-ţi greutatea pe umeri şi pe tălpi. Ridici un picior, îl îndoi sub șezut, apoi îl întinzi pe lângă corp. Faci 10 astfeld e reptăti, iei o pauză de câteva minute, apoi faci alte zece repetări.

-    un exerciţiu simplu, pentru tonifierea picioarelor, dar şi pentru rezistenţă, pe care îl poţi ace acasă: stai în picioare, cu spatele drept, apoi ridică  piciorul drept şi te apleci uşor în faţă, cu privirea înainte.  În acets timp, ţii mâinile întinse, în lateral, pe spate. Respiri şi stai în această poziţie 30-40 de secude, după care revii la poziţia iniţială. Reiei exerciţiul cu celălalt picior ridicat.
-    de ajutor pentru tonifierea picioarelor şi a copaselor sunt și fandările, exerciţii simple, pe care le poţi face oricând. Stai în poziție

verticală, cu mâinile la ceafă și picioarele ușor depărtate.

-    Încrucișezi un picior în spatele celuilalt și cobori corpul, astfel încât mâna opusă piciorului din față să atingă podeaua. Te ridici și repeți schimbând piciorul. Indicat este să faci zilnic 20 de astfel de repetări, o dată pe zi.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Oly | 15 martie 2016, 15:09
Colaborare sigură pentru cei interesati de castiguri suplimentare! 100-285 de euro lunar! Avem nevoie imediat, acum, de colaboratori din toate localitatile tarii, pentru o activitate simpla, in timpul liber sau full-time, la alegere, cu castiguri imediate, de 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), acum, din prima luna. Atentie, cerem seriozitate maxima! Va rugam sa solicitati cat mai repede detaliile necesare, unuia dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email: oly10056@gmail.com
Adauga un comentariu »