Stil de viata&dieta / Nutritie »

Dietele cu puţine calorii cresc speranţa de viaţă

12 iulie, 16:30 | 0 comentarii | 164 vizualizari
O reducere a raţiei calorice zilnice încetineşte procesul de îmbătrânire şi micşorează considerabil riscul de apariţie a cancerului, diabetului şi atrofiei cerebrale, potrivit unui studiu efectuat pe maimuţe, citat de Mediafax.

Rezultatele acestui studiu, realizat timp de 20 de ani pe mai multe zeci de maimuţe macaci, ar putea să ofere mai multe informaţii utile despre impactul acestui fenomen asupra oamenilor.

„Am demonstrat că, prin micşorarea conţinutului caloric, se poate obţine o încetinire a ritmului de îmbătrânire la o specie de primate”, a declarat Richard Weindruch, profesor de medicină la Universitatea din Wisconsin, principalul autor al acestui studiu.

Specialiştii americani au remarcat că o micşorare a aportului caloric zilnic reduce de trei ori riscul de apariţie a bolilor provocate de îmbătrânire şi creşte speranţa de viaţă.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »


Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android