Stil de viata&dieta / Nutritie »

Cură rapidă de detoxificare a ficatului

Autor: Alexandra Tudor | 26 martie, 11:25 | 1 comentariu | 2992 vizualizari

Oboseala pe care o resimţi peste zi, dificultăţile de concentrare şi starea de apatie sunt doar câteva dintre semnele care arată că ai un nivel ridicat de toxine în organism. Descoperă în rândurile de mai jos cum pot alimentele să te ajute!


Ce să consumi la micul-dejun

Micul dejun reprezintă cea mai importantă masă a zilei, fără de care organismul nostru nu ar avea energia necesară să facă față activităților zilnice. În plus, lipsa micului dejun te va obosi și te va face morocănos.

Astfel, în timpul curei de 15 zile, îți sugerăm să-ți începi dimineața cu un pahar de apă călduță în care ai stors jumătate de lămâie și ai adăugat o lingură de ulei de măsline de bună calitate și o lingură de miere. Această băutură te va ajuta să elimini toxinele din organism și va activa funcțiile organelor, în special a ficatului.

Apoi, îți poți prepara un smoothie sănătos din următoarele ingrediente:

- Un fruct la alegere: măr sau pară

- Jumătate de banană bine coaptă

- O mână de frunze proaspete de spanac

 - O linguriță de spirulină sub formă de pudră

- Două prune uscate

- O mână de nuci, la alegere (nuci, migdale sau alune), care să fie deja hidratate

- Un vârf de cuțit de ghimbir pudră și unul de scorțișoară

- O linguriță de drojdie de bere (pudră)

- O lingură de ulei de cocos.

Se amestecă toate ingredientele până când se obține o textură cât mai omogenă și se bea treptat, pe tot parcursul dimineții. Această băutură extrem de nutritivă va regla nivelul zahărului din sânge, va elimina stările de anxietate și, bineînțeles, va normaliza funcția hepatică.

Ce să mănânci la masa de prânz

Încearcă să mănânci cât mai echilibrat posibil și evită să-ți umpli stomacul pănă la refuz. Meniul tău ar trebui să includă:

- Salate și legume

- Cereale integrale sau alimente care conțin amidon: orez, griș, cartofi dulci, pâine integrală din grâu etc.

- Proteine: carne macră, pește, ouă, leguminoase și proteine vegetale

- Grăsimi sănătoase: ulei de măsline, nuci, avocado.

Poți alterna aceste alimente, însă asigură-te că incluzi în alimentația ta o bună parte din fiecare categorie.

Elimină, în schimb, desertul, căci acesta îngreunează procesul de digestie, și optează pentru:

- Mere, pere, ananas sau papaya

- Compot de mere făcut în casă

- Brânză de vaci cu miere

- Fructe uscate

- O ceai.

Mizează pe legume la masa de seară

Masa de seară trebuie să fie una lejeră, căci organismul are nevoie de mai puțină energie în acest moment al zilei. Iată câteva posibilități pe care le poți alterna după bunul plac:

- Supă de legume cu ou plus pâine integrală

- Omletă cu dovlecel și salată verde

- Legume sote, ciuperci și brânză

- Compot de mere cu brânză și nuci.

Seara, înainte de culcare, poți bea infuzie de păpădie sau anghinare, acestea având rol de detoxifiere a ficatului, un organ activ mai ales în timpul nopții.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Dorina | 27 martie 2016, 07:36
Bani din prima luna! 100-285 de euro lunar! Avem nevoie imediat, acum, de colaboratori din toate localitatile tarii, pentru o activitate simpla, in timpul liber sau full-time, la alegere, cu castiguri imediate, de 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), acum, din prima luna. Atentie, cerem seriozitate maxima! Va rugam sa solicitati cat mai repede detaliile necesare, unuia dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email:cochintudorina@yahoo.com
Adauga un comentariu »