Stil de viata&dieta / Fitness »

Cum scapi de grăsimea de pe brațe

29 februarie, 12:30 | 1 comentariu | 1487 vizualizari

Dacă în 2016 vrei să îmbraci mult mai des decât anul acesta o rochie fără mâneci sau pur și simplu îți dorești brațe mai suple, iată află câteva ponturi despre cum să scapi de grăsimea de pe brațe!


Articole similare:

În cazul în care ai trecut printr-o naștere sau mai multe, ai o activitate sedentară sau pur și simplu nu mai ești la prima tinerețe, e foarte probabil ca brațele tale să nu mai arate la fel de sculptate ca cele ale unei statui grecești.

Și, chiar dacă mai ai două luni de iarnă în față, nu știi niciodată când se ivește, pe nepusă masă, ocazia (sau chiar necesitatea) de-a purta o rochie elegantă, fără mâneci, la vreun eveniment cu pretenții. Așa că nu e niciodată prea devreme să te gândești să îți recapeți suplețea brațelor și să scapi rapid de grăsimea inestetică depusă cu timpul pe aceste zone la vedere.

Vezi mai jos 8 exerciții la îndemână, pe care le poți executa acasă, cu rezultate optime, în cel mai scurt timp. Sunt exerciții pe care, dacă le repeți cu regularitate, te pot scăpa de cel puțin 1-2 kilograme pe fiecare braț:

1. Flotări paralele

Vei avea nevoie de un scaun stabil pentru a efectua acest exercițiu. Așază mâinile la lățimea umerilor pe marginea scaunului, în timp ce posteriorul este paralel cu scaunul. Ține picioarele îndoite pe podea, la lățimea umerilor, iar spatele să fie drept, apropiat de scaun.

Îndreaptă brațele, dar păstrează mereu coatele ușor îndoite. Apoi îndoaie încet coatele și coboară corpul spre podea, până când brațele sunt la un unghi aproximativ de 90 de grade (e momentul în care trebuie să simți tensiune în tricepși). Apasă cu brațele și împinge-te înapoi, până la poziția inițială. Repetă de 10-15 de ori.

2. Flotări la sol

Stai cu fața spre podea, cu brațele sprijinite la nivelul umerilor. Ține coatele apropiate de corp, apoi coboară ușor corpul. Revino la poziția inițială. Dacă ți se pare prea greu, schimbă poziția de start: îndoaie genunchii și atinge podeaua cu ei. Repetă de 10-15 de ori.

3. Întărirea tricepșilor pe spate

Pentru acest exercițiu ai nevoie de greutăți de 1-2 kg. Așază-te pe podea cu câte o greutate în fiecare mână și atinge podeaua cu genunchii și degetele de la picioare.

Îndoaie partea superioară a corpului și poziționează posteriorul în spatele șoldurilor, apoi îndoaie coatele la unghi de 90 de grade. Extinde ambele brațe înapoi, cu palmele orientate față în față. Simte tensiunea din tricepși și revino la poziția inițiala. Fă 3 seturi de 8-10 repetări.

4. Extensii pentru tricepși

Poți face acest exercițiu stând în picioare sau culcată pe podea. Vei avea nevoie de 1-2 kg de greutăți.

Citește continuarea articolului pe totuldespremame.ro

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Alessandra | 08 aprilie 2016, 13:46
Oportunitate in timpul liber!
Cautam urgent colaboratori care vor sa castige comisioane prin colaborare la domiciliu! Oferta este pentru toate localitatile tarii. Lucrati in timpul liber sau full-time, la alegere. Activitatea este foarte usoara. Cerem si oferim seriozitate maxima! Pentru mai multe detalii, trimiteti un email cu textul "INFO" la alessandra7887@yahoo.com
Adauga un comentariu »