Psiho / Dezvoltare personala »

Cum să te trezeşti în formă dimineaţa

Autor: Dorina Novac | 10 august, 16:00 | 0 comentarii | 720 vizualizari

Te trezești cu greu dimineața, nu ai nici un chef să te ridici din pat, să faci micul dejun și să mergi la muncă? Există câteva trucuri care-ți pot face diminețile mai ușoare.


Momentul deșteptării este important și de mare sensibilitate. Astfel, mersul la culcare devreme și trezitul de dimineață îl fac pe om sănătos.  În primul rând, trebuie să ştii că trezirea devreme este una dintre cele mai bune moduri de a fi mai productiv. Trezirea trebuie să se facă lent.

Mai întâi de toate, pregătește organismul pentru odihna din timpul somnului. Chiar dacă nu îți este somn, este bine să te pui în pat mai devreme, să citești după ce ai facut o baie caldă.

Trezește-te treptat

Înainte de a te ridica din pat, deschide ochii, întinde-te. Organismul tău are nevoie de câteva minute de adaptare și e bine să-i lași acest timp.
Micul dejun este esențial dimineața. Îți oferă energie pentru a-ți începe ziua și te ajută să te concentrezi mai bine la primele ore ale dimineții.

Află cum să te trezești mai ușor dimineața AICI

Sportul dimineața

După o oră de sport intens dimineața vei fi plină de energie întreaga zi. De asemenea, pe parcursul zilei nu te vei simți epuizată și nici nu ți se va mai face foame atât de des. Nu uita să bei un pahar mare cu suc, oboseala se va risipi mai uşor. Optează pentru un fresh de portocale sau grepfruit la care musai să adaugi și un pahar cu apă sau poți să prepari un smoothie care să îți furnizeze toată energia de care ai nevoie. Optează în acest caz pentru combinația de spanac, ghimbir, banană și avocado.

Dacă nu te duci la alergat, asigură-te că deși stai la bloc vei fac un pic de mișcare pentru ca în felul acesta organismul tău să își înceapă ziua în forță. Urcă scările de la bloc și coboară-le de câteva ori apoi respectăți planurile tale matinale.

Vei observa în timp beneficiile acestor momente rătăcite de mișcare și așa poate te vei motiva să faci și mai multă mișcare și să aduci mai multe schimbări sănătoase în viața ta.

Ceasul cu alarmă

Ceasul cu alarmă este important dimineața. Dacă vei seta melodia preferată, dimineața ta va fi mai distractivă.  Între timp, organismul se va trezi și va fi pregătit pentru acțiune.

Setează-ți un lucru important de făcut în fiecare dimineață, pentru a te simți întotdeauna motivată să te ridici din pat. De asemenea, nu uita, importante sunt și gândurile tale. Fericirea dimineților tale, depinde de calitatea gândurilor tale.

Cel mai bun truc matinal este acela ca să îți pui alarma cât mai departe de tine, în felul acesta o poți lasă să sune și apoi să te ridici ușor din pat să o anulezi.

Deschide fereastră și inspiră lent pe nas și expiră la fel de lent pe gură. Împrospătează atât acasa cât și sufletul tău cu o oxigenare urmată mai apoi de hidratare.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »