Stil de viata&dieta / Diete »

Cum să slăbeşti 20 de kg în 3 luni

Autor: Maria Stoica | 17 martie, 15:00 | 3 comentarii | 5313 vizualizari

Când ai citit titlul acestui articol sunt sigură că ţi-ai spus că este vorba despre o altă cură de slăbire ineficientă şi că nu ai cum să slăbeşti 20 de kg în trei luni. Totuşi, dacă ai ajuns până aici înseamnă că îţi doreşti cu adevărat să scapi de kilogramele în plus şi ai sperat că de data asta vei da peste un regim pe care vei putea să-l duci la bun sfârşit sau măcar peste o idee bună de pus în practică. Eu îţi spun că aşa şi este.


Îţi recomand să citeşti articolul până la final şi să începi chiar acum să aplici sfaturile noastre, iar peste trei luni să te reîntorci şi să ne spui dacă ai ajuns la rezultatul dorit.

Iată cum să slăbeşti 20 de kg în trei luni

Deja îţi zboară gândul la mare, plajă, nisip, soare, scoici şi multă distracţie. Dar te opreşti rapid din visare când te gândeşti că şi în acest an vei fi răţuşca cea urâtă din grupul tău şi asta numai din cauza kilogramelor în plus. Îţi şi imaginezi cum se va comenta pe la spatele tău despre silueta ta total necorespunzătoare pentru plajă şi deja mult aşteptatul concediu nu mai pare ceva desprins dintr-o frumoasă poveste.

Nu te întrista, am o veste bună pentru tine. Există o dietă echilibrată şi sănătoasă, recomandată de către nutriţionişti, prin care poţi scăpa de surplusul de greutate. Este vorba despre o dietă încercată chiar de mine şi care a funcţionat. Aşadar, dacă ai prins încredere în cele scrise de mine, iată cum poţi să slăbeşti 20 de kg în trei luni!

Cum să slăbeşti 20 de kilograme în 3 luni: Nu mai amâna. Începe chiar acum!

Dacă îşi doreşti să slăbeşti 20 de kg în trei luni, trebuie să-ţi schimbi stilul alimentar şi e musai să se întâmple acest lucru chiar acum, nu de mâine. Astfel, în iulie vei avea silueta la care ai visat toată viaţa.

În primul rând, ai nevoie de un cântar de bucătărie. Este esenţial. El va fi prietenul tău de nedespărţit, cel puţin în următoarele trei luni. Acesta a fost primul pas. Acum îţi voi prezenta alimentele indicate, dar şi cele interzise pe parcursul acestui regim alimentar.

Alimente interzise - paste, pâine, făinoase, produse de patiserie, dulciuri, zahăr, prăjeli, sucuri (sunt interzise şi cele acidulate şi cele neacidulate – mă refer la cele achiziţionate din comerţ), condimente.  

Alimente permise – varză, roşii, salată verde, spanac, leurdă, urzici, ciuperci, morcovi, broccoli, conopidă, castraveţi, peşte, pui, vită, brânză, iaurt, ovăz, mere, pere, pepene roşu, grepfruit, lămâie, mentă, prune, piersici, caise, portocale, clementine, mandarine, banane, pătrunjel, ghimbir, mărar, ouă, ardei graşi, ceapă verde, usturoi, lapte.

Sfat important: Trebuie să ai grijă ca la o masă să nu mănânci mai mult de 150 - 200 de grame dintr-un aliment.

Exemplu de meniu pentru o săptămână. Cum să slăbeşti 20 de kg în trei luni

Iată un exemplu de meniu pentru o săptămână!

Cum să slăbeşti în trei luni – LUNI:

Micul-dejun: un pahar de apă călduţă în care trebuie să pui puţină zeamă de lămâie, un ou fiert, o roşie, castraveţi 100 de grame, 75 de grame de brânză. Este esenţial să nu săriţi peste micul-dejun.
Gustare: un fresh făcut dintr-o banană şi o portocală
Prânz: o bucată de peşte (orice peşte doriţi) şi 200 de grame de spanac (şi peştele şi spanacul trebuie preparate la cuptor sau la abur, doar cu puțină sare. Peste peşte puteţi să puneţi şi puţină zeamă de lămâie.
Gustare:  un măr.
Cina: o salată verde cu pui (se prepară astfel: se toacă salata verde şi o ceapă. Se pune puţin oţet şi jumătate de linguriţă de ulei şi 100 de grame de pui fiert).

Cum să slăbeşti în trei luni – MARŢI:

Micul-dejun: un pahar de apă călduţă în care puneţi puţină zeamă de lămâie, un iaurt cu câteva linguri de ovăz.
Gustare: un fresh făcut dintr-o pară şi o lămâie.
Prânz: o bucată de carne de pui şi 150 de grame de conopidă (carnea de pui se frige în tigaie, iar conopida o facem la abur, cuptor sau fiartă).
Gustare:  două prune.
Cina: o salată făcută din două roşii, 100 de grame de castraveţi şi 100 de grame de brânză.

Cum să slăbeşti în trei luni – MIERCURI:

Micul-dejun: un pahar de apă călduţă în care puneţi puţină zeamă de lămâie, o salată de fructe făcută dintr-o banană, o portocală, o prună şi un măr.
Gustare: un fresh făcut dintr-o piersică şi un grapefruit.
Prânz: o bucată de carne de vită şi 150 de grame de broccoli (carnea de vită se poate face la cuptor, iar broccoli la cuptor, fiert sau la aburi).
Gustare:  un iaurt de 125 de grame.
Cina: 5-6 ciuperci făcute la cuptor şi 100 de grame de brânză.

Cum să slăbeşti în trei luni – JOI:

Micul-dejun: un pahar de apă călduţă în care puneţi puţină zeamă de lămâie, un ardei gras, o roşie, un castravete şi 100 de grame de brânză.
Gustare:  un iaurt de 125 de grame.
Prânz: o bucată de carne de pui şi salată de varză (peştele poate fi preparat la cuptor sau aburi).
Gustare:  o portocală.
Cina:  salată de ton (tocăm o salată verde, adăugăm 100 de grame de ton şi zeama de la o jumătate de lămâie).

Cum să slăbeşti în trei luni – VINERI:

Micul-dejun: un pahar de apă călduţă în care puneţi puţină zeamă de lămâie, un iaurt şi o banană.
Gustare:  un ardei gras şi un fresh făcut din lămâie şi măr.
Prânz:  ardei gras  tăiat bucăţi şi făcut la abur, 100 de grame de urzici (preparate tot la abur) şi două ouă fierte.
Gustare:  un măr copt.
Cina:  supă cremă de roşii de roşii. Fierbi câteva roşii, pui două linguri de iaurt şi puşină sare.

Cum să slăbeşti în trei luni – SÂMBĂTĂ:

Micul-dejun: un pahar de apă călduţă în care puneţi puţină zeamă de lămâie, un ardei gras, o roşie, un castravete şi 100 de grame de brânză.
Gustare:  un iaurt de 125 de grame.
Prânz: supă cremă de legume (se poate fierbe un ardei gras, doi morcovi , o roşie şi 50 de grame de conopidă).
Gustare:  o caisă.
Cina:  salată verde şi 100 de grame de carne de pui fiartă.

Cum să slăbeşti în trei luni – DUMINICĂ:

Micul-dejun: un pahar de apă călduţă în care puneţi puţină zeamă de lămâie, iaurt cu ovăz şi un ou fiert.
Gustare:  o pară.
Prânz: o bucată de peşte şi 150 de grame de conopidă fiartă.
Gustare:  un fresh făcut dintr-o felie de pepene roşu şi jumătate de lămâie.
Cina:  salată de ton (tocăm o salată verde, adăugăm 100 de grame de ton şi zeama de la o jumătate de lămâie).

Acesta a fost doar un exemplu de meniu ca să vă faceţi o idee, dar puteţi să jonglaţi cu toate alimentele permise. În plus, este esenţial să nu le consumaţi pe cele interzise şi să beţi minimum 2 litri de apă pe zi.

De asemenea, este indicat să faceţi jumătate de oră de mişcare pe zi. Puteţi să ieşiti cu bicicleta sau de ce nu, chiar cu rolele. Astfel, vă veţi distra şi nu veţi percepe că faceţi un efort foarte mare.

Succes!

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Viorel | 17 martie 2016, 19:43
Oportunitate extra lucru la domiciliu! Selectam colaboratori pentru lucru la domiciliu. Condiții: calculator, conexiune la internet, studii medii cel putin, cunostinte de operare cu documente word si pdf, seriozitate, dorinta de a invata ceva nou. Asiguram: instruire gratuita si indrumare pas cu pas, contract de comision. Cereti acum detalii la adresa de email: ioan_viorel2006@yahoo.com
2 Postat de: Lchf.ro | 18 martie 2016, 08:57
Cum puteti publica asemenea sfaturi? Ma indoiesc sincer ca autoarea Maria Stoica chiar a incercat nebunia asta.
Am luat exemplul zilei de joi si am calculat ca se ajunge la circa 700 de calorii. Este ingrozitor de putin si cei care vor urma aceasta "dieta", mai ales ca dureaza 3 luni, isi vor pune in pericol sanatatea.
Daca doriti sa slabiti in mod sanatos si sa va pastrati greutatea, dar cel mai important, sa va imbunatatiti sanatatea si starea generala prin alimentatie, puteti gasi mai multe info aici:
http://lchf.ro/ce-este-lchf/lchf-pentru-incepatori/
sau aici
http://lchf.ro/ce-este-lchf/ce-mancam/
precum si multe retete aici: http://lchf.ro/
Fiti constiente de ceea ce mancati!
3 Postat de: Stoica Ionela Raluca | 18 aprilie 2016, 22:04
Dacă mănânc 2 feliuțe de pâine neagra/grâu întreg pe zi o sa mă coste mult? Aștept un răspuns ! Mulțumesc !
Adauga un comentariu »