Stil de viata&dieta / Nutritie »

Consumul de cacao previne cancerul şi bolile cardiovasculare

Autor: Elena Diaconu | 27 ianuarie, 10:50 | 0 comentarii | 475 vizualizari

Cacao poate preveni afecţiunile intestinale asociate cu stresul oxidativ, inclusiv cancerul de colon, relevă un nou studiu.

Parful de cacao este considerat un "super aliment", deoarece este o sursă excelentă de polifenoli, antioxidanţi care au proprietăţi vindecătoare. În urma studiului realizat de Institutul Ştiinţific de Alimentaţie şi Nutriţie, cercetătorii au ajuns la concluzia că un consum ridicat de cacao previne apariţia cancerului de colon.

De asemenea, boabele de cacao conţin un compus numit epicatechina, care are rolul de a reduce riscul de infarct sau insuficienţă cardiacă. Efectele boabelor de cacao au fost studiate de către Norman Hollenberg, profesor de medicină la Şcoala de medicină Harvard asupra indienilor Kuna din Panama, care sunt consumatori frecvenţi ai acestui produs alimentar.

Rezultatele cercetării arată că în rândul acestei populaţii, riscul de apariţie a infarctului, a insuficienţei cardiace, a cancerului şi a diabetului este cu 10% mai redus decât la alte popoare.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »


Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android