Actualitate »

Cerealele cu lapte, un mod sănătos de a începe ziua

Autor: Alina Corneanu | 22 februarie, 11:15 | 0 comentarii | 339 vizualizari

Rezultatele unei cercetări recente arată că laptele cu cereale este variata cea mai indicată pentru micul dejun.

Conform aceluiaşi studiu, micul dejun este cheia pentru un stil alimentar şi de viaţă sănătos, acesta asigurând mare parte din calitatea nutriţiei.

Spre deosebire de celelalte variante pentru micul dejun, cerealele cu lapte sunt o bună sursă de calciu şi de numeroase elemente nutritive esenţiale, precum fibrele, proteinele şi carbohidraţii.

,,Rezultatele obţinute nu sunt decât alte dovezi ale faptului că un mic dejun sănătos reprezintă valoarea unor alegeri bune. Cerealele cu lapte la micul dejun conţin mai puţine grăsimi şi zahăr decât alte preparate”, a afirmat Chris Seal, profesor de Nutriţie la Universitatea ,,Newcastle”, din Marea Britanie.

Pentru realizarea studiului, cercetătorii, coordonaţi de nutriţionistul Sigrid Gibson, au analizat datele medicale şi alimentaţia a 12.068 de persoane din Marea Britanie, cu vârsta cuprinsă între 19 şi 64 de ani.

Dintre participanţi, 82% preferau laptele pentru micul dejun, 39% cerealele, 33% pâinea cu unt şi doar 14% fructele.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »


Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android