Stil de viata&dieta / Nutritie »

Cele mai bune fructe oleaginoase pentru slăbit

Autor: Daniela Purcaru | 11 ianuarie, 14:00 | 1 comentariu | 1111 vizualizari

Dacă în acest an ți-ai propus să slăbești, mănâncă sănătos și include în dietă oleaginoasele. Numeroase cercetări au demonstrat că acestea previn îngrășarea odată cu înaintea în vârstă datorită acizilor grași mononesaturați pe care-i conferă.


Fructele oleaginoase ca nucile, migdalele, fisticul, caju-ul ușurează procesul de slăbire numai dacă sunt consumate cu moderație. Ideal ar fi să le alegi pe cele în coajă pentru a nu ceda tentației de a mânca o cantitate prea mare. Desprinderea cojilor de fistic este și o activitate care te destresează, un atu în perioada mai grea de la începutul unui regim de slăbit sau în primele zile în care vrei să-ți impui un nou stil de viață și o dietă sănătoasă. Evită-le pe cele trase în sare, ciocolată sau caramelizate care îți aduc kilograme în plus și optează pentru cele crude pe care le poți coace puțin dacă dorești.

Nuci

Îți oferă acizi grași precum Omega-3 care-ți protejează inima și reduc nivelul trigliceridelor. Dacă nu mănânci prea des pește, dacă ții post sau ești vegetarian, nucile sunt cea mai bună sursă de Omega-3. Au în compoziție și antioxidanți, fitonutrienți, melatonină, care păstrează un ciclu al somnului normal. Când ești la dietă, poți să mănânci nuci, dar nu în cantitate prea mare. Adaugă o mână de nuci în salate de legume sau peste iaurtul cu cereale integrale de dimineață. Aceeași cantitate e indicate și la gustări.

Migdale

O migdală ar putea fi comparată cu o pilulă de slăbit, chiar dacă este bogată în grăsimi, pentru că acestea sunt, de fapt, grăsimi bune. O porție de migdale echivalează cu cât ar intra în căușul palmei și taie pofta de mâncare exagerată, inclusiv pe cea de dulciuri. Dacă mănânci frecvent migdale, ai un risc mai mic să suferi de boli de inimă. Cel mai bine ar fi să le mănânci înainte de a face gimnastică sau de a merge la sala de sport, pentru că stimulează arderile de grăsimi în timp ce faci mișcare.

Fistic

Au un aport caloric scăzut, dar sunt bogate în protein, fibre, potasiu, grăsimi mononesaturate care diminuează nivelul de colesterol rău. Potrivit unui studiu recent, persoanele care au mâncat fistic mai des au slăbit mai ușor sau și-au menținut silueta, au rezolvat problema colesterolului mărit, și-au normalizat tensiunea arterial și au avut de suferit mai rar din cauza unor inflamații.

Sfat

Alege fisticul nesărat, în coajă, pentru a nu risca să mănânci o cantitate prea mare.

Caju

Poate avea gust de unt, însă caju-ul este mai degrabă o sursă de fier, zinc, esențial pentru păstrarea imunității și magneziu, recomandat pentru îmbunătățirea capacității de memorare. Un alt motiv să mănânci caju la gustările de peste zi este acela că menține senzația de sațietate, ceea ce alungă nevoia de a mânca dulciuri, produse de patiserie sau fast-food între mese.

Extrapont

Caju-ul sporește capacitatea corpului de asimila vitaminele A și D.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Lupsa | 13 ianuarie 2017, 10:41
Oferta anului: castigi online. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Cereti acum detalii la adresa de email a unuia dintre coordonatorii echipei noastre:onlineproiect86@gmail.com
Adauga un comentariu »