Stil de viata&dieta / Nutritie »

Ce nu trebuie să-ți lipsească din dietă dacă ai fibromialgie

Autor: Daniela Purcaru | 11 octombrie, 16:55 | 0 comentarii | 386 vizualizari

Durerile musculare și articulare, problemele legate de somn, simptome tipice ale fibromialgiei, pot fi ameliorate prin schimbări de stil de viață, inclusiv de dietă. E important să alegi cele mai bune surse de substanțe nutritive și alimente care nu favorizează inflamațiile. 


În cazul în care suferi de o afecțiune cronică precum fibromialgia, aceste alimente cu efect antiinflamator previn durerile!

Avocado cu fructe de pădure

Grăsimile bune și vitamina E pe care ți le procuri din avocado previn apariția crampelor și spasmelor musculare la cei care suferă de fibromialgie.

Tot din avocado îți poți lua și magneziu, fier, vitamina C, fibre, necesare pentru a alunga starea de slăbiciune.

Dacă îl combini cu fructe de pădure vei obține și antioxindați de care ai nevoie în cazul în care te lupți cu simptomele acestei afecțiuni.

Fulgi de ovăz și ouă

Nu te feri să mănânci un ou de 2-3 ori pe săptămână, întrucât este un aliment complet, care îți aduce un aport important de vitamine, minerale, proteine.

De asemenea, ovăzul are acțiune detoxifiantă și de reducere a nivelului glicemiei. Din fulgi de ovăz și ouă poți face clătite pe care să le asociezi cu fructe, eventual fructe de pădure, citrice, miere.

Citește și: Clătite cu făină de ovăz și gem de căpșuni

Citrice cu miere și scorțișoară

Consumate frecvent, portocalele reduc simțitor simptomele de fibromialgie. Vitamina C pe care o aduc în plus scade intensitatea durerilor.

În amestec cu puțină miere și scorțișoară, portocalele pot fi un mic-dejun sănătos, datorită ingredientelor cu efect antiinflamator și energizant.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »