Stil de viata&dieta / Nutritie »

Ce nu știai despre fructele uscate

Autor: Ramona Liță | 16 ianuarie, 10:00 | 0 comentarii

Fructele se regăsesc pe piață atât în formă proaspătă cât și uscată. Ambele variante îți oferă un plus de vitamine, minerale și energie. Iată de ce este bine să consumi și fructe uscate.


Proprietățile fructelor sunt adesea puse în pericol de adaosul de zahăr, deloc prietenos cu sănătatea ta. Motiv pentru care atunci când vrei să consumi fructe uscate trebuie să citești cu atenție pe ambalajul lor

În plus, trebuie precizat și faptul că fructele uscate au o valoare energetică mult mai mare decât cea a fructelor proaspete. Din pacate, s-a observat că pentru mai buna lor păstrare fructele uscate conțin sulfiți, care în timp pot perturba grav mai ales  funcționarea normală a aparatului digestiv.

Stafidele, o altă formă a strugurilor

Având un conținut de aproximativ 70% fructoză pură, stafidele sunt considerate ca fiind o sursă ideală de fibre, antioxidanți, vitamine, dar și minerale,fier, potasiu și calciu.

Deci, iată cum un fruct atât de mic oferă o doză atât de mare de sănătate și vitalitate.

Stafidele consumate cu regularitate te vor ajuta să menții masa osoasă sănătoasă, să eviți anemia și mai ales constipația.

Află care este cel mai sănătos fruct AICI

Prunele, sursă de vitamine

Uscarea fructelor te ajută să te bucuri de ele pe tot parcusrul anului. La fel se întâmplă și în cazul prunelor. Acestea au capacitatea de a stimula tranzitul intestinal și de a facilita procesul de slăbire.

În același timp, prunele reprezintă o sursă bună de antioxidanți, fibre, potasiu și vitamine mai ales A și B.

Ideale pentru a combate starea de oboseală, mai ales că au un conținut semnificativ de betacaroten, prunele sunt utile și pentru a preveni afecțiuni precum osteoporoză, artrita reumatică dar și afecțiunile colonului.

Din aceiași categorie fac parte și caisele uscate.

Curmalele combat constipația

Cea mai bună sursă de energie, fiind un remediu ideal în constipație, anemie, intoxicație, totodată îmbunătățind activitatea cardiacă.

Smochinele, datorită conținutului de acizi grași în special Omega-3 și Omega-6, sunt ideale pentru a diminua riscurile bolilor coronariene și în același timp susțin o imunitate bună a organismului tău.
Fibrele regăsite în fructele uscate contribuie într-o formă excelentă al menținerea colesterolului bun în valori normale, oferă senzația de sațietate și sunt aliatul siluetei frumoase.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »