Actualitate »

Bananele previn atacul cerebral

16 februarie, 14:35 | 0 comentarii | 536 vizualizari

Îţi plac bananele? Cercetătorii britanici de la Universitatea din Warwick şi cei de la Universitatea din Napoli, Italia, au descoperit că trei banane pe zi pot reduce riscul apariţiei accidentului vascular cerebral.

Bananele oferă suficient potasiu pentru a reduce cu 21% riscul formării unui cheag de sânge.

Studii anterioare au arătat că multe accidente vasculare puteau fi prevenite dacă ar fi fost incluse în dietă alimente bogate în potasiu, precum spanacul, peştele, nucile, laptele sau lintea.

În medie, o banană conţine 500 mg de potasiu, cantitate care ajută la reducerea tensiunii arteriale.   

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »


Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android