Stil de viata&dieta / Nutritie »

Asta cuprinde cina perfectă!

Autor: Ramona Liță | 19 octombrie, 15:25 | 0 comentarii | 292 vizualizari

Masa de seară este cel mai mare pericol pentru silueta ta și asta din cauza orei târzii la care mănânci dar și datorită combinațiilor de cele mai multe ori nefaste.


După o zi agitată și cu un program încărcat, în care mai mult ca sigur ai sărit peste mese sau ai mâncat pe fugă, ajungi acasă și realizezi că senzația de foame îți dă mari bătăi de cap.

Dacă nu ar fi o oră târzie, nu ar fi o problemă foarte mare. Însă ce te faci când senzația de foame apare târziu în noapte?

Indicat ar fi să iei o mică gustare sănătoasă înainte formată dintr-un iaurt grecesc, un măr, un castravete cu humus. Aceste gustări nu îți vor pune în pericol silueta, însă dacă nu îți dispare senzația de foame iată câteva idei pentru a te bucura de o cină sănătoasă, sațioasă și ușor de preparat:

Salata de piept de pui

Poți să optezi pentru pieptul de pui tras la tigaie sau fiert, la care să adaugi legumele tale preferate.

Într-un maxim de 30 de minute vei obține o cină delicioasă și sănătoasă. Este foarte important să nu exagerezi cu cantitatea și să mănânci suficient cât să poți dormi.

Așa că cel mai bine ar fi ca din cantitatea pe care o vei prepara să consumi doar jumătate.

Pentru dressingul de la salată cel mai indicat ar fi să faci un amestec din iaurt, ulei de măsline și zeama de la un lime.

Află tot ce nu știai despre conopidă AICI

Pizza cu blat din conopidă

Când spui pizza inevitabil te gândești la ceva rău pentru silueta ta, și mai ales de consumat seara. Însă adevărul este că dacă știi cum să combini ingredientele vei putea mânca absolut orice.

Cel mai bun exemplu este blatul de pizza, renunță la cel clasic făcut din făină și învață să îl faci din conopidă și astfel vei uita de problema surplusului de kilograme.

La acest blat făcut din conopidă poți să adaugi absolut tot ce îți dorești și să te bucuri de gustul sănătos al legumelor.

Poți opta de asemenea pentru niște ciupercuțe la cuptor pe care să le umpli cu mozzarella și roșii tăiate cubulețe, sau doar cu brânză, ori poți merge pe o salată de avocado cu creveți.

Nu uita că înainte de cantitate contează calitatea alimentelor pe care le folosești.
 

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »