Familia ta / Varsta a treia »

Așa previi bolile neurodegenerative!

Autor: Daniela Purcaru | 14 septembrie, 15:50 | 0 comentarii | 282 vizualizari

O dietă sănătoasă îți acoperă necesarul zilnic de elemente nutritive, dar și să previi bolile creierului. Nu este însă unica metodă prin care te poți ține departe de afecțiunile neurodegenerative, ca Alzheimer, Parkinson.


Evită anumite alimente, vase de gătit

Pe măsură ce înaintezi în vârstă mănâncă mai rar peștele de mari dimensiuni, ca macroul rege, rechinul, peștele spadă. Aceștia acumulează o cantitate mai mare de mercur spre deosebire de alte tipuri de pește. Sunt mai singuri peștii mici, cu o durată mică de viață, care conțin mai puțin mercur: păstrăv, sardele, somon, ton. Ocolește vasele de gătit din aluminiu sau să folosești folie de aluminiu în timpul preparării termice a mâncărurilor. Și pesticidele de pe fructe și legume pot afecta sănătatea creierului. Spală-le bine înainte de a le mânca!

Te-ar mai putea interesa: Trucuri pentru eliminarea pesticidelor din fructe și legume


Urmează o cură cu alga Chlorella

O algă numită Chlorella vulgaris este folosită de japonezi, vestiți pentru longevitate. Conține proteine, vitamine din complexul B, vitamina C și E. Ajută la eliminarea metalelor grele și a toxinelor din corp. Discută cu medicul de familie dacă nu ai nicio problemă care să te împiedice să urmezi o cură de 3 luni cu un supliment alimentar care conține Chlorella. Se iau 1-2 tablete, de 3 ori pe zi. În același scop poți mânca mai des usturoi, alimente bogate în magneziu.

Mănâncă mai des nuci

Însăși forma nucilor indică organul pe care îl stimulează: creierul. Îți aduc un plus de vitamine și minerale, acizi grași esențiali, fibre. De asemenea, conțin antioxidanți care previn deterioararea oxidativă a creierului. 1-2 nuci pe zi ar trebui să fie de ajuns pentru a-ți păstra sănătatea creierului.

Ceaiuri medicinale și uleiuri esențiale bune pentru creier

Infuzia de ginkgo biloba sunt indicate pentru prevenirea bolilor precum Parkinson sau Alzheimer. Bea 2-3 infuzii pe zi, 1-2 luni consecutive. Și aromoterapia este benefică pentru creier. Uleiurile esențiale care susțin buna funcționare a creierului, te ajută să te relaxezi și să ai un somn mai bun sunt cele de rozmarin, busuioc, lemn de santal, tei.
 

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »