Cafeaua ar putea adăuga ani vieţii
17 mai, 12:15 | 0 comentariiIubitorii cafelei ar putea trăi mai mult dacă obişnuiesc să consume cafea, în special cafea neagră, arată cel mai nou studiu în domeniu.
Iubitorii cafelei ar putea trăi mai mult dacă obişnuiesc să consume cafea, în special cafea neagră, arată cel mai nou studiu în domeniu.
Potrivit unui studiu apărut recent în publicaţia „New England Journal of Medicine”, cercetătorii americani au demonstrat că noul test descoperit de ei poate diagnostica tuberculoza în... Citeşte
Persoanele care fac dializă şi cele care au nevoie de un transplant renal vor putea scăpa în curând de problemele de sănătate, graţie unui rinichi artificial implantabil. Citeşte
Consumul variat de fructe şi legume diminuează riscul de declanşare a unor tipuri de cancer pulmonar în cazul persoanelor care fumează, conform Mediafax. Citeşte
ADHD este o tulburare neurobiologică cronică care debutează în copilărie şi care se caracterizează prin lipsă de concentrare, hiperactivitate şi prin impulsivitate. Peste 65% din persoanele depistate... Citeşte
Trebuie să asculţi zilnic 30 de minute din melodiile preferate pentru a-ţi reduce presiunea sângelui din artere, potrivit unui studiu realizat de Universitatea Florenţa din Italia. Citeşte
Într-un studiu apărut recent în publicaţia americană „Proceedings of the National Academy of Sciences”, cercetătorii au arătat că persoanele în vârstă care au avut diete cu... Citeşte
Coacăzele sunt eficiente în prevenirea infecţiilor cu stafilococul auriu, s-a subliniat la o conferinţă recentă a Societăţii Americane de Chimie. Citeşte
Potrivit specialiştilor, exerciţiile de yoga ajută persoanele care s-au vindecat de cancer să prevină şi să combată insomniile. Aceştia spun că aproximativ 80% din persoanele care fac tratamente... Citeşte
Exerciţiile fizice reduc cu 40% predispoziţia genetică la obezitate, arată un studiu al cercetătorilor britanici de la Universitatea Cambridge. Citeşte
Vrei să te protejezi împoriva gripei şi a răcelilor de sezon? Ei bine, cura cu pere stimulează imunitatea datorită complexului bogat de vitamine (A, B1, B2, E, C, caroten şi acid folic). Citeşte