Cafeaua ar putea adăuga ani vieţii
17 mai, 12:15 | 0 comentariiIubitorii cafelei ar putea trăi mai mult dacă obişnuiesc să consume cafea, în special cafea neagră, arată cel mai nou studiu în domeniu.
Iubitorii cafelei ar putea trăi mai mult dacă obişnuiesc să consume cafea, în special cafea neagră, arată cel mai nou studiu în domeniu.
Între culoarea ochilor şi riscul de boli de piele ar putea exista o legătură, au observat oamenii de ştiinţă de la Şcoala de Medicină din cadrul Universităţii din Colorado, SUA. Citeşte
În acest final de săptămână, Brașovul și Mh Media Solution te invită la cea de-a VIII-a ediție a evenimentului Body Mind Spirit Festival, ce se va desfășura în Sala Mare a hotelului Aro... Citeşte
Oamenii de ştiinţă au descoperit un vaccin care poate preveni în proporţie de 80% îmbolnăvirea copiilor cu meningită de tip B. Citeşte
Mai mult de 500 de bucureşteni, de toate vârstele, între 10 şi 80 de ani, au alergat duminică, 6 mai, la cea de-a treia ediţie a crosului ,,Click! Sănătate". Citeşte
Cu ocazia Zilei Europene pentru depistarea Melanomului, marcată pe 30 mai, medicii dermatologi din toată ţara vor acorda consultaţii gratuite. Citeşte
Fie că ne place sau nu mirosul de carne gătită, se pare că totul depinde de genele noastre, arată un studiu recent realizat. Citeşte
Campania „Sănătate în mişcare“, iniţiată de revista „Click! Sănătate“, continuă cu un nou cros. Ca şi anul trecut, partenerii evenimentului sunt Federaţia Română de... Citeşte
Folosirea cu regularitate a cremelor şi loţiunilor cu factor de protecţie sorală (FPS) reduce semnificativ riscul de apariţie a cancerelor de piele, arată un studiu australian. Totuşi, dacă genetic eşti... Citeşte
Adolescenţii care obişnuiesc să bea energizante îşi pun în pericol sănătatea dentară, sunt de părere oamenii de ştiinţă americani. Citeşte
Bucureştenii şi nu numai îşi pot testa testa gratuit plămânii cu ocazia Zilei Mondiale a Astmului, marcată anul acesta pe 1 mai. Citeşte