Stil de viata&dieta / Nutritie »

3 moduri în care să mănânci semințe de chia

Autor: Daniela Purcaru | 18 mai, 17:55 | 0 comentarii

Potasiu, calciu, magneziu, fibre și proteine – pe toate le poți procura foarte ușor din semințele de chia consumate zilnic sub diverse forme.


Îți dau energie

Când te simți foarte obosit și ai probleme de atenție sau de concentrare, include în dietă semințe de chia.

Îți subțiază talia

Mâncate frecvent, semințele de chia reduc pofta de mâncare exagerată și previn anxietatea care poate apărea la cei care țin diete de slăbit.  

Reglează nivelul de zahăr din sânge

Prin normalizarea glicemiei, îți reduci riscul de diabet și ai energia necesară pentru a-ți duce la capăt activitățile de peste zi.

Normalizează tranzitul intestinal

Datorită fibrelor pe care le conțin semințele de chia, acestea hidratează colonul și ușurează tranzitul intestinal.

Citește și: Ce schimbări produc semințele de chia în corpul tău

Cum să le consumi

1.Hidratează-le

Acoperă-le cu apă și lasă-le peste noapte să se hidrateze foarte bine. Vei obține un lichid cu o consistență de gelatină. În loc de apă, poți folosi suc de fructe sau de legume.

2.Adaugă-le în salate sau garnituri de legume

Presară-le peste legumele pe care le dai la cuptor pentru a face o garnitură.

3.Introdu-le într-un desert de casă

Semințele pot fi coapte și măcinate pentru  a face din ele o făină cu aromă intensă, perfectă pentru prepararea deserturilor.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »