Stil de viata&dieta / Nutritie »

3 cocktailuri care previn răceala

Autor: Marina Ionescu | 19 iunie, 13:55 | 0 comentarii | 429 vizualizari

E vară, cald afară, dar tu simți că te ia răceala? Aceste cocktailuri îți întăresc sistemul imunitar!


Atunci când sistemul imunitar este slăbit, organismul nu mai luptă din greu pentru a te proteja de infecții. Pentru a te apăra de bacterii și virusuri nu trebuie să te încarci cu medicamente și suplimente sintetice, ci să îți iei puterea din natură, din fructe și legume și bineînțeles să te odihnești suficient în fiecare noapte, dar și să te hidratezi pe parcursul zilei.

Atunci când sistemul de apărare a organismului are un deficit de vitamine, îi poți da anumite sucuri din mai multe fructe. Acestea sunt pline de substanțe nutritive și îi conferă organismului energie pentru a putea lupta mai departe contra răcelilor, gripelor și numeroaselor bolilor.

Vei avea nevoie de un storcător de fructe și legume sau un blender. 

Suc de roșii cu mentă

Pui câteva roșii proaspete, zemoase. Le tai cubulețe și le adaugi în storcător cu câteva frunzulițe de mentă. Pui apă până la semn și dai la făcut. Îl bei proaspăt, ornat cu frunze de mentă. Poți pune și câteva cuburi de greață și piper. Roșiile ca și fructele de mai sus, conțin folați. Aceștia micșorează riscul de infecții în organism. Suculentele tomate au un conținut ridicat de vitaminele C și A, dar și de fier.

Căpșuni și kiwi

Cele 2 fructe conțin un nivel ridicat de vitamina C și sunt foarte bune pentru prevenția răcelii. De asemenea, mai conțin vitamina A dar și minerale, magneziu, zinc și B6. Ai nevoie de mai multe căpșune și 2-3 kiwi. Le tai bucățele și le pui în storcător. Adaugi apă până la semn sau poți pune iaurt grecesc. Iaurtul respectiv conține probiotice și magneziu, iar primele ajută celulele să se protejeze de microbi. Mai poți pune și puțină gheață pentru efectul de răcorire. Ornezi cu frunze de mentă.

Mango și căpșuni, ideale pentru vârstnici

Fructul de mango este bogat în vitamina E. De asemenea, mai conține vitamina B-6, vitamina K, calciu şi fier, potasiu, precum şi antioxidanţi (zeaxantina şi betacaroten). Cum procedezi: tai căpșunele și 1 fruct de mango în bucățele și le pui în storcător. Adaugi apă până la semnul cu indicație sau poți pune iaurt grecesc. Iaurtul acesta conține probiotice și magneziu, iar primele ajută celulele să se protejeze de microbi. Poți pune și puțină gheață pentru efectul de răcorire. Ornezi cu frunze de mentă.

Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »